To ja, Miłość Boga.

Jestem największą siłą, jaka kiedykolwiek istniała. Mylą się ci, którzy myślą, że jestem słaba, jestem silniejsza niż wszystko inne, kruszę najtwardsze serca, wchodzę w największe ciemności i wywracam je do góry nogami. Zrywam więzy i uwalniam cię. Szukam i szukać nie przestaję. Sprawiam, że wielu wędruje aż po krańce ziemi, aby służyć, nieść pociechę, uzdrawiać, podnosić słabych i złamanych. Dotykam ich, choć nie będą mogli mi odpłacić, i nigdy, nigdy nie stawiam warunków.

Jestem Miłością Boga. Leczę twoje choroby, wybaczam twoje grzechy, naprawiam to, co połamane, odbudowuję relacje. Nie jestem słaba. Znałam cię, zanim się urodziłeś i zaplanowałam każdy twój dzień, stworzyłam cię, wybrałam wszystko: twoje oczy, włosy, skórę i powołanie. Musisz wiedzieć, że jestem Tobą absolutnie zachwycona. Jestem Miłością Boga, a ty jesteś moim pomysłem. Pamiętaj o tym.

Płonę, spalam się dla ciebie, pragnę i ścigam cię, nigdy nie przestanę. Żaden grzech nie zmieni mojego zdania o tobie. Nic, co zrobisz, czy zrobiłeś, nic, nic, co zrobisz, czy zrobiłeś nie może odsunąć mnie od ciebie. Nigdy nie zawodzę i nigdy cię nie porzucę, nigdy. Nie taka jestem.

Bardzo boli mnie, gdy mnie odrzucasz, serce mi pęka. Mam dla ciebie plan i pragnę prowadzić cię według niego, ale nigdy nie zmuszę cię, abyś szedł za mną. Nie jestem natrętna ani nie zmuszam siłą. Jestem łagodna, delikatna. Możesz mi zaufać. Możesz mi zaufać. Mam na celu tylko twoje dobro. Tak będzie zawsze. Czekam na ciebie. Czekam i tęsknię, chcę tyle ci dać. Jestem największą siłą we Wszechświecie, a ty możesz mnie mieć, jeśli tylko zechcesz.

Niektórzy tylko wąchają z daleka, jak pachnę. Inni decydują się zanurkować, zanurzyć we mnie w całości. Kocham to. Ale nawet ci, którzy spróbowali mnie tak bardzo, mogą mieć jeszcze więcej. Nie mam dna. Będę trwać na wieki i nigdy się nie skończę. Mam dostęp do każdego miejsca, jestem wszechobecna. Możesz mieć mnie zawsze i wszędzie, w każdej sytuacji.

Jestem dla każdego. Dla ciebie. Jestem Miłością Boga, a ty jesteś obiektem mego zakochania. Pukam do drzwi twego serca, zawsze będę pukać. Nie przestanę. Mam do ciebie teraz pytanie. Czy pozwolisz mi się objąć? Czy dasz mi przenikać cię? Jestem Miłością Boga, który oddał za ciebie życie..

Bóg jest MIŁOŚCIĄ (1J 4,8)

cytaty chrześcijańskie na każdy dzień

Tekst za: www.youtube.com/watch?v=sIgqdCUiimc

Informacje o komory

Absolutely not important
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

